woensdag 10 juni 2015


Knutselen bij

de Hall of Fame

Op zaterdag 6 juni kon je bij de Hall of Fame in Tilburg gratis knutselen. Dit had te maken met de Week van de Amateurkunst. Normaal kun je bij de Hall of Fame op woensdag van 13:00-16:00 uur voor 1 euro knutselen.

Op tafels lagen alle knutselspullen. Het waren vooral spullen waarmee je normaal niet zou knutselen. Dat was erg leuk. Op één tafel lagen wel gebruikelijke spullen zoals lijm, scharen, papier, karton en nog veel meer.

'Spullen waarmee je normaal niet zou knutselen.'

Het thema was 'punk'. De leiders droegen punkjurkjes en punkhoedjes. Ik ging een hoedje maken en ik gebruikte een ouderwetse lampenkap, een boa, een gaasje en een paar oude oorbellen. Die oorbellen had ik zilver gespoten. Thuis heb ik de lampenkap op een lampenstandaard gezet. Het zag er erg grappig uit.

Ik vond het knutselen erg leuk en ik ga zeker een keer op woensdag langs.

Lies van Zundert




Geen opmerkingen:

Een reactie posten