dinsdag 20 mei 2014

Kinderjournalist Nanook van Noppen over de Opening van de WAK


Kinderjournalist Nanook van Noppen!


Kinderjournalist WAK in actie!

Samen met de andere kinderjournalisten mocht ik zaterdag 17 mei het lintje doorknippen, om de WAK te openen.

Een…Twee…Snip-snap, weg ermee!

Daarna meteen naar het Factoriumpleintje, waar de andere ballerina’s al op mij stonden te wachten om op te treden.
Een…Twee…Dumi-plié
Een…Twee…Grand-plié
Een…Twee…Relevé
Een…Twee…Cou-de-pied!


Pfff, altijd lastig, een dubbelrol, maar wel leuk.

Toen ik even later in de Factoriumtuin nog wat rond ging kijken, vroeg iemand van de Hall of Fame of ik mee wilde doen met een graffiti workshop. Dat leek me vet cool! Ik moest een groot, raar wit pak aan, een mondkapje dat jeukte en veel te grote handschoenen.

Een… Twee… En spray!

Moet je je vinger niet voor het spuitgaatje houden hoor, anders gebeurt er niet zoveel merkte ik. Het spuiten was echt super moeilijk. Om rechte lijnen te spuiten en niet te druipen is een hele kunst!!!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten