zaterdag 30 mei 2015


‘Hoi ik ben..’

Hoi, ik ben Isa Druijts en ik ben dit jaar (weer) kinderjournalist tijdens de Week van de Amateurkunst. Ik hoor u denken “Wat is een kinderjournalist?”. Samen met zes andere kinderen schrijf ik in de Week van de Amateur Kunst (WAK) artikelen. Die kunt u, vanaf 30 mei tot en met 7 juni, op dit blog lezen.

De kinderjournalisten gaan naar verschillende activiteiten. Daarna schrijven ze daarover een artikel en die kunt u hier dus lezen. U kunt de activiteiten ook zelf bezoeken maar LET OP: voor sommige activiteiten heeft u kaartjes nodig en daar moet u dus voor betalen.

Zo, nu weet u wat een kinderjournalist is en doet. Vorig jaar deden ik en een paar andere kinderen dit ook al. Sommigen doen dit voor het eerst. Ik ga de komende week artikelen schrijven maar als kinderjournalist mag je ook tekenen, dichten of wat dan ook.

Ik hoop dat u dit blog vaker komt bezoeken en de artikelen, gedichten of strips van mij en de anderen gaat lezen. 

Isa Druijts

2 opmerkingen: